maanantai 30. marraskuuta 2015

Brick Lane







Marraskuun alussa sain viimein aikaiseksi suunnata Lontoossa Brick Lanelle, mistä oon haaveillut jo vaikka kuinka pitkään. Cereal Killer Cafen lisäksi Itä-Lontoossa sijaitseva katu oli ollut pitkään Bucket Listilläni, koska olin kuullut huhuja alueen hienoista katumaalauksista. Löydettiinkin aika mahtava sisäpiha täynnä toinen toistaan hienompia taideteoksia! Lisäksi Brick Lane pursusi vintage-liikkeitä ja kiinnostavia kahviloita, hipsterimeininkiä parhaimmillaan.







Mun pitäisi varmaan palkata haamukirjoittaja, että saisin kaikki rästipostaukset kirjoitettua tänne blogiin. Yli kahden kuukauden takaiselta Skotlannin reissultakin on vaikka miten paljon kuvia jaettavana, ja mun vähän turhankin pitkä host-perhe-valituspostaus odottaa yhä julkaisuaan. Tuntuu, että luonnoksia alkaa olemaan tekstiarkistossa enemmän kuin julkaistuja tekstejä, ja ideoita sitäkin pidempi lista... Työpäivinä en juurikaan ehdi istahtaa koneelle paitsi näin myöhään illalla jos silmät vielä pysyy auki, eikä vapaapäiviä viitsi kuluttaa tietokoneen ääressä istuskeluun. Mut ehkä tää tästä pikku hiljaa...
Nyt mä painun nukkumaan ja yritän parantua tästä flunssasta, jonka poju räkänokkineen onnistu muhun tartuttamaan!



2 kommenttia:

  1. Toi hipsterinkieltokyltti on kyl ihan paras XD En ehkä kestä. Ja hei et oo ainoo jolla on luonnoksissa noin miljoona juttua ja ideoita vielä vähän enemmän.. Jos joku vois lisätä vuorokauteen ylimääräisen tunnin niin ehtis tehdä kaiken kivan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D Hei, kuulostais hyvältä! Kelpais. Vai miten olis kokonainen päivä, mielellään lauantain ja sunnuntain väliin?
      Ps. Ei mun luonnoslista ihan sun omaa voita, onneks.

      Poista